Ефективне спілкування медичного персоналу з пацієнтами як запорука успіху для обох сторін
Під час спілкування з пацієнтом медичному працівникові важливо виявляти терпимість до людських слабостей, уникати ролі мораліста та пропускати через себе чужий біль. Встановлення психологічного контакту стає однією зі складових успіху у лікуванні та реабілітації, адже розуміння фізичного та психологічного стану пацієнта лікарем так само важливо, як і всебічна довіра медичному персоналу з боку людини, яка стала на шлях одужання.

Однак часто персонал медичних закладів які, зокрема, залучені до процесів реабілітації, часто страждають від агресії та негативної критики з боку пацієнтів, адже останнім подекуди важко адаптуватись до нових реалій життя після фізичних травмувань внаслідок війни або отриманого післятравматичного стресового розладу.

Протягом двох тижнів у трьох областях України – Дніпропетровській, Сумській та Львівській областях, Олена Нестерова, тренерка з профілактики емоційного/професійного вигорання та формування стресопружності, навчала представників та представниць медичних закладів, залучених до процесу реабілітації, запобігти синдрому вигорання, не згоріти на роботі та зберегти власне психічне здоров’я, а також втримати психологічну рівновагу та убезпечити особисті кордони від їхнього руйнування під зовнішнім впливом.
Тренінги організували в межах проєкту «Розвиток потенціалу пілотних закладів охорони здоров’я щодо надання реабілітаційних послуг ветеранам війни та членам їх сімей», який реалізує ГС «Луганська асоціація організацій осіб з інвалідністю» за сприяння ПРООН у межах проєкту «Підтримка реабілітації людей з інвалідністю, спричиненою війною» за фінансової підтримки урядів Республіки Корея та Німеччини.