IncNet.org.ua IncNet.org.ua

Центр надання адміністративних послуг Галицької міської ради

Дата обстеження:
Центр надання адміністративних послуг Галицької міської ради
Центр надання адміністративних послуг Галицької міської ради 0Центр надання адміністративних послуг Галицької міської ради 1
Опис:
Центр надання адміністративних послуг – це постійно діючий робочий орган Галицької міської ради,
який було утворено рішенням міської ради у 2021 році з метою забезпечення реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг, а також створення умов для надання мешканцям громади всіх необхідних соціально важливих адміністративних послуг в зручний і доступний способи
та покращення якості їх надання. Центр розташований в центральній частині міста в зручному та доступному для громадян місці, на 1-му поверсі адміністративної будівлі.

Контактні дані об'єкту

3. Адреса:
77101 м. Галич пл. Волі, 1 Івано-Франківська область
Сайт:
-

Контакти

4. Ім’я та посада керівника об'єкту, де проводився аудит:
Паламар Леся Володимирівна
Ім’я особи, представника від громадськості, яка заповнювала анкету:
Палагнюк Мар'яна

Зона паркування автомобілів

5. Майданчики зупинки для посадки або висадки з транспорту осіб з інвалідністю знаходиться на відстані не далі ніж 50 м від входу до будівелі закладу?:
Так
6. Ширина зони для паркування автомобіля особи з інвалідністю не менше ніж 3,5 м?:
Так
7. Виїзд зі стоянки на пішохідну доріжку обладнаний пониженням бордюру (пандусом):
Так
8. Ширина місця стоянки достатня для проїзду і маневрування крісла колісного?:
Так

Прилегла територія

10. Будівля знаходиться на окремій, відгородженій території?:
Ні
12. Ширина пішохідних шляхів із зустрічним рухом не менше 1,8 м.?:
Так
13. Поверхня тротуару рівна і неслизька?:
Так
14. Відсутні сходи/бордюри на тротуарі?:
Так
19. Нижній рівень природних/штучних перепон по висоті не менше 2,10 м? (звисаючі гілки дерев тощо):
Ні
23. Чи наявні звукові маячки-сигналізатори при вхідних групах до об’єкту, що вказують необхідний напрямок руху? Голосові інформатори сприяють отриманню особами з порушенням зору інформації про об’єкт та послуги, що в ньому надаються?:
Ні

Входи/виходи, двері

24. Споруда має чітко видний, доступний головний вхід з вулиці?:
Так
25. Передбачений альтернативний доступ через службовий або додатковий вхід?:
Так
27. Майданчик перед входом, а також пандус, сходи, піднімальні пристрої для людей з інвалідністю захищені від атмосферних опадів?:
Так
28. Чи зручно розташовано вхідні двері?:
Так
29. Ширина робочого полотна вхідних дверей не менш 0,9 м?:
Так
30. Вхід прямий і рівний?:
Так
32. За необхідності влаштування порогів (вхідні двері), висота кожного елемента порога не перевищує 0,02 м?:
Так
34. Ручки дверей мають форму, поверхню та розташування зручні для охоплення рукою?:
Так
35. Максимальне зусилля для відкривання чи закривання дверей не перевищує 2,5 кг?:
Так
41. Для людей з порушенням слуху передбачена система візуальної інформації?:
Ні

Тактильні елементи (ТЕ)

42. Чи наявні в закладі ТЕ, що тактильно відрізняються від основної поверхні, на яку вони встановлені, чи відчутні вони за допомогою тростини або підошви взуття?:
Ні

Сходи

46. Сходнки на шляху, суцільні, рівні, неслизькі, мають спеціальне покриття (шорсткувата поверхня)?:
Ні

Пандуси

52. Чи наявні в закладі пандуси?:
Так
53. При висоті підйому більш 0,8 м чи на пандусі наявні горизонтальні площадки для відпочинку довжиною 1,5 м?:
Так
54. Висота підйому кожного маршу пандуса не перевищує 0,8 м:
Так

Коридори

60. Ширина коридору не менш 1,5 м, ширина проходу між меблями не менш 1,2 м?:
Так
61. Ширина коридору при зустрічному (інтенсивному) русі не менш 1,8 м?:
Так
62. Безбар’єрність по висоті 2,1 м, не перешкоджає незрячим?:
Так

Ліфти, підйомні пристрої

63. Наявність ліфту в закладі?:
Ні

Санітарно-гігієнічні вимоги

78. На вході до туалетів загального користування, в яких передбачена універсальна кабіна для осіб з інвалідністю, які пересуваються в кріслах колісних, вставлені інформаційні таблички, позначені піктограмами Міжнародного символу доступності?:
Ні
Примітка:

В приміщенні відсутній туалет для осіб з інвалідністю

79. Чи відповідає розмір універсальної кабіни (вбиральня для відвідувача на кріслі-колясці повинні мати ширину не менше за 1,65 м, глибину — 1,8 м., двері повинні відкриватися назовні)?:
Ні

3аходи безпеки

88. Чи обладнаний елементами доступності аварійний вихід з нижнього поверху?:
Ні
89. Чи наявні покажчики шляху евакуації та світло-звукові сигналізатори?:
Ні

Тактильні інформаційні покажчики

90. Чи наявні в закладі тактильні інформаційні покажчики, що інформують про заклад та послуги, що надаються?:
Ні
91. Чи наявні у закладі в тактильному вигляді та шрифтом Брайля: план (схема) поверхів будівлі, евакуації, прилеглої території (за наявності), окремих локацій об’єкта?:
Ні
92. Таблички з номером кабінету та його призначенням розміщенні на висоті від 1,2-1,5 м на відстані 0,3 м праворуч відносно дверей?:
Ні

Зони обслуговування відвідувачів

93. Чи наявні в закладі кнопка виклику спеціаліста для спеціалізованого обслуговування маломобільних груп населення?:
Ні
94. Чи наявне в закладі хочаб одне місце обслуговування, що запроектоване так, щоб ними могла скористатися особа з інвалідністю?:
Так
95. Чи наявне в закладі хочаб одне робоче місце, яке враховує потреби осіб з інвалідністю?:
Ні

Результати оцінювання: 58.97%

Всього відповідей: 39
Відповідей "Так": 23/23
Відповідей "Ні": 16/0
14:50
45