IncNet.org.ua IncNet.org.ua

«Центр надання адміністративних послуг» Новояворівської міської ради

Дата обстеження:
«Центр надання адміністративних послуг» Новояворівської міської ради
«Центр надання адміністративних послуг» Новояворівської міської ради 0«Центр надання адміністративних послуг» Новояворівської міської ради 1«Центр надання адміністративних послуг» Новояворівської міської ради 2«Центр надання адміністративних послуг» Новояворівської міської ради 3«Центр надання адміністративних послуг» Новояворівської міської ради 4«Центр надання адміністративних послуг» Новояворівської міської ради 5
Опис:
Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) у Новояворівську — це установа, у якій різні групи осіб отримують широкий спектр адміністративних послуг у комфортних умовах. Створена Новояворівською міською радою і обслуговує фізичні та юридичні особи та має віддалені робочі місця, в тому числі мобільний офіс для легшої доступності.
ЦНАП був створений у 2021 році на виконання Закону України «Про адміністративні послуги».
Окрім підвищення доступності та якості державних послуг, створення розгалуженої мережі ЦНАПів сприяє створенню прозорої і підзвітної багаторівневої системи врядування, яка реагуватиме на потреби громадян, а також сприяє зростанню кількості робочих місць навіть в невеликих населених пунктах.
У «Дія. Центр» Новояворівської ТГ окрім адміністративних послуг, можна отримати консультації щодо онлайн-послуг та бізнесу, комп'ютери із доступом до інтернету, комунальні послуги та безоплатну правову допомогу. Приміщення Дія центру обладнане дитячим куточком.

Контактні дані об'єкту

3. Адреса:
м. Новояворівськ, вулиця Тараса Шевченка,1
Сайт:
https://novmiskrada.gov.ua/tsnap-page/

Контакти

4. Ім’я та посада керівника об'єкту, де проводився аудит:
Ганусяк Уляна Петрівна, начальник
Ім’я особи, представника від громадськості, яка заповнювала анкету:
Пелих Надія

Зона паркування автомобілів

5. Майданчики зупинки для посадки або висадки з транспорту осіб з інвалідністю знаходиться на відстані не далі ніж 50 м від входу до будівелі закладу?:
Так
6. Ширина зони для паркування автомобіля особи з інвалідністю не менше ніж 3,5 м?:
Так
7. Виїзд зі стоянки на пішохідну доріжку обладнаний пониженням бордюру (пандусом):
Так
8. Ширина місця стоянки достатня для проїзду і маневрування крісла колісного?:
Ні
9. Чи наявна розмітка, яка позначає місця стоянки транспортних засобів, які перевозять осіб з інвалідністю чи на яких установлено розпізнавальний знак "Водій з інвалідністю", або табличка до дорожнього знаку "Місце для стоянки" - "Особи з інвалідністю":
Так

Прилегла територія

10. Будівля знаходиться на окремій, відгородженій території?:
Ні
11. Вхід на територію закладу без перешкод? (ширина хвіртки не менш 0,9 м., відсутність сходів чи порогів, роторних турнікетів інших бар'єрів):
Ні
12. Ширина пішохідних шляхів із зустрічним рухом не менше 1,8 м.?:
Так
13. Поверхня тротуару рівна і неслизька?:
Ні
14. Відсутні сходи/бордюри на тротуарі?:
Так
15. В тротуарах немає вибоїн, щілин, швів розміром більш ніж 0,015 м?:
Ні
16. Вздовж пішохідних шляхів встановлено бордюри, висотою не менш 0,05 м.?:
Так
17. Чи наявен пандусу/пониження бордюру в місцях перетину пішохідної та проїжджої частин?:
Так
18. Пониження бордюрів та інші вертикальні спорудження на шляхах руху пішоходів не перевищує 0,02 м?:
Так
19. Нижній рівень природних/штучних перепон по висоті не менше 2,10 м? (звисаючі гілки дерев тощо):
Так
20. Чи наявне на прилеглій території улаштування маршруту руху за допомогою направляючих тактильних елементів (ТЕ) від входу/виходу з будівлі до основних об’єктів дорожнього простору?:
Ні
21. Чи обладнані наземні пішохідні переходи попереджувальною тактильною смугою?:
Так
22. Водостоки на тротуарах закриті решіткою з чарунками не більше 0,015 м?:
Так
23. Чи наявні звукові маячки-сигналізатори при вхідних групах до об’єкту, що вказують необхідний напрямок руху? Голосові інформатори сприяють отриманню особами з порушенням зору інформації про об’єкт та послуги, що в ньому надаються?:
Ні

Входи/виходи, двері

24. Споруда має чітко видний, доступний головний вхід з вулиці?:
Так
25. Передбачений альтернативний доступ через службовий або додатковий вхід?:
Так
26. При недоступності з головного входу, чи наявна інформація (піктограма) про альтернативний вхід?:
Ні
27. Майданчик перед входом, а також пандус, сходи, піднімальні пристрої для людей з інвалідністю захищені від атмосферних опадів?:
Ні
28. Чи зручно розташовано вхідні двері?:
Ні
29. Ширина робочого полотна вхідних дверей не менш 0,9 м?:
Так
30. Вхід прямий і рівний?:
Так
31. Решітка/щітка для витирання ніг (за наявності) не створює бар’єру?:
Так
32. За необхідності влаштування порогів (вхідні двері), висота кожного елемента порога не перевищує 0,02 м?:
Так
33. Чи відповідає глибина тамбурів і тамбур-шлюзів (будівлі громадського користування не менше ніж 1,8 м, а в житлових будинках- не менше 1,5 м за ширини не менше ніж 2,2 м)?:
Так
34. Ручки дверей мають форму, поверхню та розташування зручні для охоплення рукою?:
Так
35. Максимальне зусилля для відкривання чи закривання дверей не перевищує 2,5 кг?:
Так
36. Час автоматичного/примусового закриття не менший ніж 5 сек?:
Так
37. Двері облаштовані спеціальними пристосуваннями для фіксації дверних полотен в положенні «зачинено» і «відчинено»?:
Ні
41. Для людей з порушенням слуху передбачена система візуальної інформації?:
Ні

Тактильні елементи (ТЕ)

42. Чи наявні в закладі ТЕ, що тактильно відрізняються від основної поверхні, на яку вони встановлені, чи відчутні вони за допомогою тростини або підошви взуття?:
Ні

Сходи

46. Сходнки на шляху, суцільні, рівні, неслизькі, мають спеціальне покриття (шорсткувата поверхня)?:
Так

Пандуси

52. Чи наявні в закладі пандуси?:
Так
53. При висоті підйому більш 0,8 м чи на пандусі наявні горизонтальні площадки для відпочинку довжиною 1,5 м?:
Так
54. Висота підйому кожного маршу пандуса не перевищує 0,8 м:
Так
55. На початку та в кінці кожного підйому пандуса влаштовані горизонтальні площадки шириною не менше ширини маршу пандуса і довжиною не менше 1,5 м:
Так
56. Горизонтальні майданчики на розворотах розміром площадки не менше 1,5 х 1,5 м?:
Так
57. Ширина пандуса в просвіті за однобічним рухом -1,2 м, за двобічним 1,8 м?:
Ні
58. Кут нахилу пандусу не перевищує 8 % (1:12) (при підйомі на висоту до 0,2 м нахил пандуса може бути 1:10):
Так
59. По повздовжніх краях пандуса, що не примикає до стіни передбачено бортик заввишки 0,05 м?:
Ні

Коридори

60. Ширина коридору не менш 1,5 м, ширина проходу між меблями не менш 1,2 м?:
Так
61. Ширина коридору при зустрічному (інтенсивному) русі не менш 1,8 м?:
Так
62. Безбар’єрність по висоті 2,1 м, не перешкоджає незрячим?:
Так

Ліфти, підйомні пристрої

63. Наявність ліфту в закладі?:
Ні

Санітарно-гігієнічні вимоги

78. На вході до туалетів загального користування, в яких передбачена універсальна кабіна для осіб з інвалідністю, які пересуваються в кріслах колісних, вставлені інформаційні таблички, позначені піктограмами Міжнародного символу доступності?:
Так
79. Чи відповідає розмір універсальної кабіни (вбиральня для відвідувача на кріслі-колясці повинні мати ширину не менше за 1,65 м, глибину — 1,8 м., двері повинні відкриватися назовні)?:
Так
80. Двері мінімальною шириною 0,9 м, легко відчиняються?:
Так
81. Наявність додаткової горизонтальної ручки на дверях з внутрішньої сторони на висоті 80 — 100 см від підлоги і 20 — 30 см від краю дверей:
Ні
82. Замок на дверях можна відімкнути однією рукою?:
Так
83. Поруччя надійно закріплені, можуть витримати вагу 130 кг?:
Так
84. Труби гарячої води ізольовані?:
Так
85. У чоловічих туалетах один з пісуарів встановлюється на висоті 0,4 м від підлоги?:
Ні
86. У разі, якщо є дзеркало, його нижній край не вищий ніж 1 м над рівнем підлоги та має механізм регулювання кута нахилу?:
Ні
87. У кабіні туалету, пристосованого для осіб у колясках, встановлюється пристрій екстреного виклику на висоті максимально 1,1 м від підлоги?:
Ні

3аходи безпеки

88. Чи обладнаний елементами доступності аварійний вихід з нижнього поверху?:
Ні
89. Чи наявні покажчики шляху евакуації та світло-звукові сигналізатори?:
Ні

Тактильні інформаційні покажчики

90. Чи наявні в закладі тактильні інформаційні покажчики, що інформують про заклад та послуги, що надаються?:
Так
91. Чи наявні у закладі в тактильному вигляді та шрифтом Брайля: план (схема) поверхів будівлі, евакуації, прилеглої території (за наявності), окремих локацій об’єкта?:
Ні
92. Таблички з номером кабінету та його призначенням розміщенні на висоті від 1,2-1,5 м на відстані 0,3 м праворуч відносно дверей?:
Ні

Зони обслуговування відвідувачів

93. Чи наявні в закладі кнопка виклику спеціаліста для спеціалізованого обслуговування маломобільних груп населення?:
Ні
94. Чи наявне в закладі хочаб одне місце обслуговування, що запроектоване так, щоб ними могла скористатися особа з інвалідністю?:
Так
95. Чи наявне в закладі хочаб одне робоче місце, яке враховує потреби осіб з інвалідністю?:
Так

Результати оцінювання: 62.12%

Всього відповідей: 66
Відповідей "Так": 41/41
Відповідей "Ні": 25/0
10:45
955