«Центр надання адміністративних послуг» Новояворівської міської ради
Дата обстеження:
Опис:
Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) у Новояворівську — це установа, у якій різні групи осіб отримують широкий спектр адміністративних послуг у комфортних умовах. Створена Новояворівською міською радою і обслуговує фізичні та юридичні особи та має віддалені робочі місця, в тому числі мобільний офіс для легшої доступності.
ЦНАП був створений у 2021 році на виконання Закону України «Про адміністративні послуги».
Окрім підвищення доступності та якості державних послуг, створення розгалуженої мережі ЦНАПів сприяє створенню прозорої і підзвітної багаторівневої системи врядування, яка реагуватиме на потреби громадян, а також сприяє зростанню кількості робочих місць навіть в невеликих населених пунктах.
У «Дія. Центр» Новояворівської ТГ окрім адміністративних послуг, можна отримати консультації щодо онлайн-послуг та бізнесу, комп'ютери із доступом до інтернету, комунальні послуги та безоплатну правову допомогу. Приміщення Дія центру обладнане дитячим куточком.
ЦНАП був створений у 2021 році на виконання Закону України «Про адміністративні послуги».
Окрім підвищення доступності та якості державних послуг, створення розгалуженої мережі ЦНАПів сприяє створенню прозорої і підзвітної багаторівневої системи врядування, яка реагуватиме на потреби громадян, а також сприяє зростанню кількості робочих місць навіть в невеликих населених пунктах.
У «Дія. Центр» Новояворівської ТГ окрім адміністративних послуг, можна отримати консультації щодо онлайн-послуг та бізнесу, комп'ютери із доступом до інтернету, комунальні послуги та безоплатну правову допомогу. Приміщення Дія центру обладнане дитячим куточком.
Контактні дані об'єкту
3. Адреса:
м. Новояворівськ, вулиця Тараса Шевченка,1
Сайт:
https://novmiskrada.gov.ua/tsnap-page/
Контакти
4. Ім’я та посада керівника об'єкту, де проводився аудит:
Ганусяк Уляна Петрівна, начальник
Ім’я особи, представника від громадськості, яка заповнювала анкету:
Пелих Надія
Зона паркування автомобілів
5. Майданчики зупинки для посадки або висадки з транспорту осіб з інвалідністю знаходиться на відстані не далі ніж 50 м від входу до будівелі закладу?:
Так
6. Ширина зони для паркування автомобіля особи з інвалідністю не менше ніж 3,5 м?:
Так
7. Виїзд зі стоянки на пішохідну доріжку обладнаний пониженням бордюру (пандусом):
Так
8. Ширина місця стоянки достатня для проїзду і маневрування крісла колісного?:
Ні
9. Чи наявна розмітка, яка позначає місця стоянки транспортних засобів, які перевозять осіб з інвалідністю чи на яких установлено розпізнавальний знак "Водій з інвалідністю", або табличка до дорожнього знаку "Місце для стоянки" - "Особи з інвалідністю":
Так
Прилегла територія
10. Будівля знаходиться на окремій, відгородженій території?:
Ні
11. Вхід на територію закладу без перешкод? (ширина хвіртки не менш 0,9 м., відсутність сходів чи порогів, роторних турнікетів інших бар'єрів):
Ні
12. Ширина пішохідних шляхів із зустрічним рухом не менше 1,8 м.?:
Так
13. Поверхня тротуару рівна і неслизька?:
Ні
14. Відсутні сходи/бордюри на тротуарі?:
Так
15. В тротуарах немає вибоїн, щілин, швів розміром більш ніж 0,015 м?:
Ні
16. Вздовж пішохідних шляхів встановлено бордюри, висотою не менш 0,05 м.?:
Так
17. Чи наявен пандусу/пониження бордюру в місцях перетину пішохідної та проїжджої частин?:
Так
18. Пониження бордюрів та інші вертикальні спорудження на шляхах руху пішоходів не перевищує 0,02 м?:
Так
19. Нижній рівень природних/штучних перепон по висоті не менше 2,10 м? (звисаючі гілки дерев тощо):
Так
20. Чи наявне на прилеглій території улаштування маршруту руху за допомогою направляючих тактильних елементів (ТЕ) від входу/виходу з будівлі до основних об’єктів дорожнього простору?:
Ні
21. Чи обладнані наземні пішохідні переходи попереджувальною тактильною смугою?:
Так
22. Водостоки на тротуарах закриті решіткою з чарунками не більше 0,015 м?:
Так
23. Чи наявні звукові маячки-сигналізатори при вхідних групах до об’єкту, що вказують необхідний напрямок руху? Голосові інформатори сприяють отриманню особами з порушенням зору інформації про об’єкт та послуги, що в ньому надаються?:
Ні
Входи/виходи, двері
24. Споруда має чітко видний, доступний головний вхід з вулиці?:
Так
25. Передбачений альтернативний доступ через службовий або додатковий вхід?:
Так
26. При недоступності з головного входу, чи наявна інформація (піктограма) про альтернативний вхід?:
Ні
27. Майданчик перед входом, а також пандус, сходи, піднімальні пристрої для людей з інвалідністю захищені від атмосферних опадів?:
Ні
28. Чи зручно розташовано вхідні двері?:
Ні
29. Ширина робочого полотна вхідних дверей не менш 0,9 м?:
Так
30. Вхід прямий і рівний?:
Так
31. Решітка/щітка для витирання ніг (за наявності) не створює бар’єру?:
Так
32. За необхідності влаштування порогів (вхідні двері), висота кожного елемента порога не перевищує 0,02 м?:
Так
33. Чи відповідає глибина тамбурів і тамбур-шлюзів (будівлі громадського користування не менше ніж 1,8 м, а в житлових будинках- не менше 1,5 м за ширини не менше ніж 2,2 м)?:
Так
34. Ручки дверей мають форму, поверхню та розташування зручні для охоплення рукою?:
Так
35. Максимальне зусилля для відкривання чи закривання дверей не перевищує 2,5 кг?:
Так
36. Час автоматичного/примусового закриття не менший ніж 5 сек?:
Так
37. Двері облаштовані спеціальними пристосуваннями для фіксації дверних полотен в положенні «зачинено» і «відчинено»?:
Ні
41. Для людей з порушенням слуху передбачена система візуальної інформації?:
Ні
Тактильні елементи (ТЕ)
42. Чи наявні в закладі ТЕ, що тактильно відрізняються від основної поверхні, на яку вони встановлені, чи відчутні вони за допомогою тростини або підошви взуття?:
Ні
Сходи
46. Сходнки на шляху, суцільні, рівні, неслизькі, мають спеціальне покриття (шорсткувата поверхня)?:
Так
Пандуси
52. Чи наявні в закладі пандуси?:
Так
53. При висоті підйому більш 0,8 м чи на пандусі наявні горизонтальні площадки для відпочинку довжиною 1,5 м?:
Так
54. Висота підйому кожного маршу пандуса не перевищує 0,8 м:
Так
55. На початку та в кінці кожного підйому пандуса влаштовані горизонтальні площадки шириною не менше ширини маршу пандуса і довжиною не менше 1,5 м:
Так
56. Горизонтальні майданчики на розворотах розміром площадки не менше 1,5 х 1,5 м?:
Так
57. Ширина пандуса в просвіті за однобічним рухом -1,2 м, за двобічним 1,8 м?:
Ні
58. Кут нахилу пандусу не перевищує 8 % (1:12) (при підйомі на висоту до 0,2 м нахил пандуса може бути 1:10):
Так
59. По повздовжніх краях пандуса, що не примикає до стіни передбачено бортик заввишки 0,05 м?:
Ні
Коридори
60. Ширина коридору не менш 1,5 м, ширина проходу між меблями не менш 1,2 м?:
Так
61. Ширина коридору при зустрічному (інтенсивному) русі не менш 1,8 м?:
Так
62. Безбар’єрність по висоті 2,1 м, не перешкоджає незрячим?:
Так
Ліфти, підйомні пристрої
63. Наявність ліфту в закладі?:
Ні
Санітарно-гігієнічні вимоги
78. На вході до туалетів загального користування, в яких передбачена універсальна кабіна для осіб з інвалідністю, які пересуваються в кріслах колісних, вставлені інформаційні таблички, позначені піктограмами Міжнародного символу доступності?:
Так
79. Чи відповідає розмір універсальної кабіни (вбиральня для відвідувача на кріслі-колясці повинні мати ширину не менше за 1,65 м, глибину — 1,8 м., двері повинні відкриватися назовні)?:
Так
80. Двері мінімальною шириною 0,9 м, легко відчиняються?:
Так
81. Наявність додаткової горизонтальної ручки на дверях з внутрішньої сторони на висоті 80 — 100 см від підлоги і 20 — 30 см від краю дверей:
Ні
82. Замок на дверях можна відімкнути однією рукою?:
Так
83. Поруччя надійно закріплені, можуть витримати вагу 130 кг?:
Так
84. Труби гарячої води ізольовані?:
Так
85. У чоловічих туалетах один з пісуарів встановлюється на висоті 0,4 м від підлоги?:
Ні
86. У разі, якщо є дзеркало, його нижній край не вищий ніж 1 м над рівнем підлоги та має механізм регулювання кута нахилу?:
Ні
87. У кабіні туалету, пристосованого для осіб у колясках, встановлюється пристрій екстреного виклику на висоті максимально 1,1 м від підлоги?:
Ні
3аходи безпеки
88. Чи обладнаний елементами доступності аварійний вихід з нижнього поверху?:
Ні
89. Чи наявні покажчики шляху евакуації та світло-звукові сигналізатори?:
Ні
Тактильні інформаційні покажчики
90. Чи наявні в закладі тактильні інформаційні покажчики, що інформують про заклад та послуги, що надаються?:
Так
91. Чи наявні у закладі в тактильному вигляді та шрифтом Брайля: план (схема) поверхів будівлі, евакуації, прилеглої території (за наявності), окремих локацій об’єкта?:
Ні
92. Таблички з номером кабінету та його призначенням розміщенні на висоті від 1,2-1,5 м на відстані 0,3 м праворуч відносно дверей?:
Ні
Зони обслуговування відвідувачів
93. Чи наявні в закладі кнопка виклику спеціаліста для спеціалізованого обслуговування маломобільних груп населення?:
Ні
94. Чи наявне в закладі хочаб одне місце обслуговування, що запроектоване так, щоб ними могла скористатися особа з інвалідністю?:
Так
95. Чи наявне в закладі хочаб одне робоче місце, яке враховує потреби осіб з інвалідністю?:
Так
Результати оцінювання: 62.12%
Всього відповідей: 66
Відповідей "Так": 41/41
Відповідей "Ні": 25/0